Content
اگر نام مناسبی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی لوگوی ساده و ماندنی آن را طراحی کنید، برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی میمانید. یادتان نرود هیچ وقت کلماتی که ممکن است به شکلهای مختلفی نوشته و خوانده شوند یا چند معنی داشته باشند را انتخاب نکنید. چون ممکن است کسی متوجه عبارتی که پشت آن پنهان شده است، نشود و اصلا هیچ حس خاصی به مخاطب ندهد. اما این ها فقط یک مثال هستند و نمیتوان گفت شما هم مجبور هستید از همین الگو پیروی کنید.
صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که بهمنظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شدهاند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی میکنید و در هر ثبت شرکت در تهران صفحه تنها نام برند را تغییر میدهید. روش دیگر هم این است که برای اسامی مختلفی که انتخاب کردهاید بهترین لوگوی ممکن را طراحی کنید و با توجه به جذابیت لوگو و بازخورد مشتریان و مخاطبین، مناسبترین نام را انتخاب کنید.
قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید . انتخاب یک نام مناسب برای امور هنری یک مسئله ای مهم برای اهالی هنر در روزهای اخیر به حساب می آید که مورد توجه افراد اهل فن و هنر قرار گرفته و به همین جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین راه بسیار مهم تلقی می شود . اسم های هنری می تواند مشمول یک شکل یا نامی خاص باشد که نشان دهنده اجزایی از خدمات اشخاص شود .
استفاده از استعاره برای فعالیتی که اون شرکت انجام میده
انتخاب نام مناسب برای برند از اساسی ترین اقدامات اولیه برای ورود به بازار است. تفکری که در پشت یک نام تجاری قرار دارد یک استراتژی است که نشان دهنده ارزش های یک نام تجاری است. انتخاب نام زیبا برای برند یکی از پیش نیازهای مهم برای به ثبت رساندن برند است. در واقع نقش نام تجاری شبیه به یک فانوس دریایی است. به عبارت دیگر نام تجاری مانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند طبق آن کارهای خود را پیش ببرند. بر این اساس مدیریت نام تجاری عبارت است از یک تیم که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند زمان و تلاش بسیار صرف کنند.
برند به صورت تدریجی خارج از سازمان منتقل میشود ، از طریق مکالمات ، ایمیلها ، وبسایت یا بستهبندی ، کارت اعتباری یا هدایای سازمان – هر کجا که نیاز باشد. زمانی که نام برند به میزان زیاد به کار گرفته شود و در همهجا حاضر باشد ، به این معنا است که بخش عمدهای از ارزش برند را در برمیگیرد. نام تجاری دارای ارتباطات مفهومی منفی در بازار جدیدی است که در حال کار هستیم. نیاز به تغییر نام برند به علت تعارض به وجود آمدن تعارض در خصوص ترید مارک ( علامت تجاری ). با ترکیب مناسب استعدادها، خلاقیت و صبر، ممکن است بتوانید نامهایی که شما دنبال آن هستید را پیدا نمایید. ۱۳- نامی انتخاب کنید که غیر از خودتان برای دیگران نیز دارای معنا و مفهموم باشد.
فرهنگستان زبان و ادب فارسی مرجع تایید یا رد نامهایی خواهد بود که از دیگر زبانها وام گرفته شده باشند. بر این اساس، هنگام انتخاب نام شخصیت ثبت تغییرات حقوقی علاوه بر تکراری نبودن اسم باید به این موارد نیز توجهی ویژه داشت. گفتنی است که قوانین نامگذاری شرکت در سراسر کشور یکسان است.
- برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید .
- اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنههای اینترنتی ثبت شده باشد.
- ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شركتهای با تابعیت خارجی بنحو شركتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شركتهای خارجی منعكس می شود.
چرا که بعضی ازآنها واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه به شما خوش قول باشم.. برای اینکه راحتتر بتوانید اسم مناسب شرکتتان را انتخاب کنید، در ادامه چندتا راه پیش پایتان میگذارم تا بتوانید ایده بگیرید و سریعتر این پروسه را طی کنید. هنگام انتخاب اسم شرکت از اسامی دانشمندان و شعرا و ائمه استفاده نکنید. اسم برند هم مثل اسم ما آدمها برای یک عمر انتخاب میشود و عوضکردنش بعد از یک مدت، اصلاً کار راحتی نیست. پس باید حسابی در هنگام انتخاب نام برندمان تحقیق کنیم و اسمی را پیدا کنیم که برازنده باشد و محصول یا خدمتمان را آنطور که باید تعریف کند. اسم کافی شاپ را ساده، کوتاه و شیرین انتخاب کنید.تا به راحتی به یاد آورده شود و در ذهن مشتری جا بگیرد و ماندگار شود.
اسامی شهرها و کشورهای خارجی معروف در ایران یا مرتبط با قهوه
در حالی که رقیب اصلیش یعنی دیوار اسمی داره که نمیشه به راحتی شیپور تبدیل به تصویر بشه و در برندینگ استفاده بشه. در صورت نیاز می توانید از طریق جدویل ذیل نام های منتخب خود را انتخاب نمایید. در زمینه انتخاب اسم شرکت مجتمع ایلیا (ثبت ایلیا) به صورت تخصصی مشاوره ارائه می نماید با ما همراه باشید.
همچنین امکان ثبت تغییرات شرکت در کرج و تهران و دیگر نقاط ایران در خصوص نام شرکت در اداره ثبت شرکتها توسط بهترین موسسه ثبت شرکت در ایران میسر می باشد. هدف شما در ثبت برند انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند.
جند نمونه اسم به ذهن من رسید و در ذیل آمده است ، اما برای نتیجه گیری بهتر ، پیشنهاد می کنم با کارشناسان ما تماس تلفنی داشته باشید . اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید . در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
اسم پیشنهادی برای برند مواد غذایی
گام فراتر این است که تا آنجا که ممکن است سعی کنید نام منتخب شما تداعی کننده مفاهیم نامناسب در سایر زبانها نبوده و همچنین توسعه برند شما در بازار هدف با مشکل مواجه نگردد. به این بیندیشید که ممکن است در آینده برند شما توسعه یافته و قصد صادر نمودن کالا و خدمات خود را به کشورهای دیگر داشته باشید. این نکته را به یاد داشته باشید که تلفظ برخی حروف و کلمات در زبانهای دیگر امکان پذیر نبوده و یا با مشکل همراه است. به عنوان مثال حروف ق و خ در زبان انگلیسی و حروف گ، چ، پ و ژ در زبان عربی. حتی بهترین نامها، وقتی که توسط شخص دیگری مورد استفاده قرارگرفته باشد، بیارزش خواهد بود.