کمک برای انتخاب اسم مغازه

کمک برای انتخاب اسم مغازه

«آرای ۱۰۲۱ داوطلب انتخابات مجلس دهم در تهران +جدول». «لیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس در تهران (+توضیحات)». «وعده‌ها و برنامه‌های ثبت برند تجاری اقتصادی دولت حسن روحانی». «نخستین دیدار سران ایران و انگلیس پس از انقلاب/روحانی و کامرون ۲۰ دقیقه گفتگو کردند+جزئیات».

  • اگر شما هم به دنبال کمک برای انتخاب اسم مغازه هستید، به خوب جایی آمده اید و مطمئنا دست پر (با چند اسم خاص مغازه و کسب و کار) از اینجا خارج خواهید شد پس دیگر نگران این بخش نباشید.
  • شما احتمالا این میزان زمان را دراختیار ندارید، اما سعی کنید حداقل چند هفته را برای آن صرف کنید.
  • هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند.
  • برای مثال اگر نام برند خود را پرسپولیس بگذارید، امکان دارد طرفداران استقلال از شما خرید نکنند و حتی بدتر با شما دشمنی کنند.

ویژگی‌‌ها، صفت و حتی هم‌خانواده بودن و در یک شاخه قرار گرفتن کلمات و موضوع فعالیت می‌تواند ارتباط ایجاد کند. برای مثال یک انتشاراتی از کلماتی مانند درخت و جنگل هم می‌تواند استفاده کند زیرا ارتباط معنایی با موضوع فعالیت دارد. یا مثلا یک خشک‌شویی اگر اسمش «سفید» باشد، ارتباط بین اسم و کسب و کار برای مخاطب قابل درک است. خود دیجی‌کالا این کار را برای کسب و کارهای جدیدی که راه‌اندازی کرده استفاده کرده و به نظر می‌رسه نامگذاری موفقی هست. مثل دیجی استایل که نام فروشگاه آنلاین پوشاک هست و همه می‌دونیم که پوشاک و مُد ربطی به صنایع دیجیتال نداره اما نام، پیام اصلی خودش را به خوبی منتقل می‌کنه. پیام اینه که “این فروشگاه آنلاین وابسته به موفق‌ترین برند فروش آنلاین در ایران هست.”

پیشوند و پسوند برای نام شرکت

به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود. آنها مکتشفین، مترجمین، و هتلدارهای خوبی می شوند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است.

اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود. سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم. برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم.

اسم کار

رستورانی با نام “طبیعی باش” فروشگاهی با نام “آن” و … هرکدام از این اسم‌ها هنگام استفاده در جمله شخصیت اسم بودن‌شون از دست میره. یک مثال ثبت شرکت در تهران خوب از خوش آهنگ بودن نام، جرینگ هست که خدمات مالی پرداخت ارائه می‌کنه. جرینگ هم واقعا یک صدا هست (صدای سکه) و هم به موضوع خدمات ربط داره.

اینکه دانشجو در همان محیط دانشگاه در کتابخانه‌ای یا جایی مثل مراکز تبلیغات دانشگاهی، کار فرهنگی انجام بدهد. راستش را بخواهید این اینترنت کاری کرده که هیچ‌چیز سر جای خودش نیست‌. یکی از شگفتی‌های اینترنت، آگهی‌های استخدام آن است. گاهی پدیده‌های محیرالعقولی در آن دیده می‌شود که هیچ‌گونه تحلیل منطقی ندارد. فقط وجود دارد و گاهی در اوج شگفتی به نتیجه هم می‌رسد. همین حالا کسب و کار اینترنتی را در قالب 7 درس ویدئویی به صورت رایگان یاد بگیرید.

تاریخچه انتخاباتی

سعی کنید اسم کسب و کار خود را کوتاه انتخاب کنید. اسم‌ها و نام‌های یک کلمه بسیار عالی هستند. شرکت‌های بزرگ هم ممکن است پس گذر زمانی تصمیم بگیرند که نام کسب و کار خود را عوض کنند. به همین خاطر این نکته را مدنظر داشته باشید که شاید روزی اسم کسب و کار شما عوض شود. در واقع اسم شما قرار نیست موجب موفقیت و یا عدم موفقیت شما شود. یک اسم هیچ تکنیک و قدرتی به‌تنهایی ندارد.

بنگاه های نام گذاری نظام های دقیق و استادانه ای برای ایجاد نام های جدید دارند و دقیقا از قوانین مربوط به این حوزه و مالکیت معنوی و … اطلاعات کافی دارند. آنها می توانند به شما در زمینه اینکه چرا یک نام بد است و چرا نام دیگری خوب و مناسب است توصیه های مناسبی بکنند. اما در واقعیت، هر نامی در صورت پشتیبانی با استراتژی مناسب بازاریابی می تواند موثر واقع شده و موفق باشد. اینها مواردی هستند که شما در رابطه با انتخاب نام مناسب برای کسب و کار کوچک خود باید در نظر داشته باشید. در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید. پس ازآن کارشناسی مجدد برای اسم درخواستی شما صورت می­پذیرد.

ولی اگر حتی به دوروبر خود نیز نگاه کنید متوجه می‌شوید تعداد کمی از افراد واقعا می‌توانند از تعطیلات بهره کامل را ببرند. اگر کسب و کار آنلاین راه اندازی می کنید ، نام وب سایت شما دقیقا همان نام برند شما است و آزاد بودن دامنه های معتبر مثل .com و یا .ir و سایر دامنه های متناسب بسیار مهم است. اکثر دامنه های مرغوب قبلا ثبت شده اند انتخاب نام بسیار سخت و شاید ناشدنی می شود. اینجاست که کمک گرفتن از یک تیم خلاق و متخصص می تواند به شما کمک کند. اجازه دهید با این موضوع شروع کنیم که می خواهید نام انتخابی شما گویای چه موضوعی باشد؟ این نام باید تمامی عناصر موجود در کسب و کار شما را تقویت کند. فعالیت شما در زمینه ایجاد و توسعه یک بازار هدف و یک بیانیه رسالت می تواند عناصر اصلی را که می خواهید نام انتخابی شما به تقویت آنها بپردازد، مشخص کند.

تارا برقی تا پایان سال رونمایی می‌شود

این سه عامل همه اهداف شرکت شما را به تصویر می‌کشند و هر کاری که قصد دارد آن را انجام دهید را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هنگامی که به هویتتان پی بردید، نوبت این می‌شود که رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید نقاط اشتراک و تمایز شما نسبت به سایرین چه چیزی است. تفاوت شما ثبت تغییرات شرکت با رقیبانتان می‌تواند برای انتخاب اسم برند برای کسب و کار به دردتان بخورد. اسم برند شما باید هم به صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد. اگر شما نتوانید به صورت قانونی برندتان را ثبت کنید، هرچه برای ثبت نام تجاری‌تان وقت گذاشته‌اید به هدر می‌رود.