صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شدهاند. در این مرحله میبایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطبتان تبلیغ کنید. قطعا تعداد زیادی از ثبت برند اسمهایی که انتخاب کردهاید قبلا رزرو شدهاند. مجددا یادآوری میکنیم که اگر اسمی که انتخاب میکنید قبلا رزرو شده باشد همهی تلاشهای شما به هدر رفته است. پس سعی کنید بهخوبی بین اسمهای مشخص شده جستجو کنید و ۳ اسمی را که آزاد هستند انتخاب کنید.
تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و عندالاقتضاء اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت ممکن خواهد بود. تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و عندالاقتضاء اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت ممکن خواهد بود. اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنههای اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کردهاید به هدر میرود. پس باید قبل از انتخاب قطعی نام برند، با همهی قوانین انتخاب اسم در ایران آشنا شوید تا به مشکل نخورید.
اگر نام مناسبی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی لوگوی ساده و ماندنی آن را طراحی کنید، برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی میمانید. اگر اسمی تقریبا تکراری انتخاب کنید، نه تنها نمیتوانید مشهور شوید، بلکه ممکن است دچار تغییرات شرکت دردسر شوید. به هر حال مشتریان همیشه برندی را انتخاب میکنند که قدیمیتر و معروفتر است؛ و شما فقط یک نسخه کپی از برند اصلی به نظر میرسید. از طرف دیگر ممکن است برند اصلی از شما شکایت کند و کلی پول از شما بگیرد.
ثبت شرکت با چهنامی ؟ راهنمای انتخاب اسم شرکت
فرهنگستان زبان و ادب فارسی مرجع تایید یا رد نامهایی خواهد بود که از دیگر زبانها وام گرفته شده باشند. بر این اساس، هنگام انتخاب نام شخصیت حقوقی علاوه بر تکراری نبودن اسم باید به این موارد نیز توجهی ویژه داشت. گفتنی است که قوانین نامگذاری شرکت در سراسر کشور یکسان است. اسم شرکت نباید قبلاَ توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد.
- حتما انتخاب چنین اسمی سخت است زیرا که در گذر زمان کاربرد برخی نامها کمتر و کمتر شده و استفاده از دستهای از نامها بر دستهای دیگر چیره میگردد.
- با سلام و تشکر از زحمات تیم نویسنده این مقاله عالی… بسیار مقاله جامع، کامل، جذاب و آموزنده ای بود….
- نام شرکت ثبت شده با تسلیم صورتجلسه ای که با رعایت قوانین، مقررات و شرایط اساسنامه متناسب با نوع شخصیت حقوقی تنظیم و به مرجع ثبت شرکت ها ارائه می شود،قابل تغییر خواهد بود.
- می باشند می توانند به مقاله آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.
- قطعا تعداد زیادی از اسمهایی که انتخاب کردهاید قبلا رزرو شدهاند.
اگر برای کسبوکار اینترنتیتان نام انتخاب میکنید، حتماً باید از آزاد بودن دامنۀ آن مطلع شوید. دامنه به عبارتی آدرس سایت شماست که مشتریان با آن شما را پیدا خواهند کرد. نام انتخابی باید به گونه ای معرف کسب و کار شما بوده و برای شنوندگان آن گمراه کننده نباشد. شرکت مجموعه ای است که با هدف کسب درآمد بین مجموعه ای از افراد با شرح وظایفی مشخص احداث میگردد. در دسته بندی اولیه شرکت اگر هدف از احداث شرکت به دست آوردن سود مالی و تجارت باشد به آن شرکت یک شرکت تجاری گفته میشود، اما اگر هدف از احداث شرکت هدفی غیر از تجارت باشد به آن شرکت یک شرکت مدنی و یا حقوقی گفته میشود.
اسامی قابل ثبت صرفاً باید فارسی و دارای ریشه در لغتنامه های معتبر باشد. ابتدا نیازاست برای تغییر نام شرکت، مجمع عمومی فوق العاده ای تشکیل گردد سپس بر اساس قوانین صورت ثبت شرکت جلسه ای تنظیم گردد که البته به امضای هیات مدیره رسیده باشد. و در آخر باید گفت که اسم پترو را نمی توان در اول نام شرکت و اسم مهر در آخر اسم شرکت دیگر نمی توان قید کرد.
برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. انتخاب اسم شرکت از اولین و مهم ترین مراحل ثبت شرکت میباشد. در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید.
انتخاب نام برند
سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم رو پیش میبرم . دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور. حساس بودن یعنی این که اسمی که انتخاب کردید رو همون اول در گروههای کوچکی از افراد مختلف تست میکردید مشخص میشد تلفظش سخته.
و اینکه من خودم اسم 《D.N》را در نظر دارم که مخفف دستبند نخی است. با سلام و تشکر از زحمات تیم نویسنده این مقاله عالی… بسیار مقاله جامع، کامل، جذاب و آموزنده ای بود…. این مقاله به کوشش محمد حسین عراقی، سمیرا سرباز، حامد رضوی، سعید رهبری، صفیه منتظری، حسین بابائی، مینا شهانی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تکتک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.
اسم فرانسوی برای کافیشاپ
از دیگر ویژگیهای تاثیر گذار نام یک برند، میتوان به استفاده از مکانهای شناخته شده طبیعی و یا تاریخی نام برد. شما میتوانید از کلماتی مانند هیمالیا، آمازون، تخت جمشید و هر مکان طبیعی و تاریخی شناخته شده در انتخاب نام برند خود استفاده کنید. تصور کنید که شما نام یک برند را دقیقا نمیدانید، تلفظ کنید و زمانی که وارد یک فروشگاه برای خرید میشوید از اینکه نام اشتباه به زبان آورده خجالت زده میشوید!