Content
تا اینجا با یک سری از نکات، بایدها و نبایدها در انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم استراتژیهای انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی باهم مرور کنیم. البته این را بگوییم که اسم فروشگاه اینترنتی یا برند،اسمدامنه و اسم شرکت لزوما یکی نیستند. انتخاب اسم کافی شاپ بسیار مهم است چرا که کسب و کار شما با این نام اختصاصی شناخته میشود. و در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد.شما به وسیله یک نام تجاری درست و مناسب در ذهن مردم خواهید گرفت و بر سر زبان ها خواهید بود.
برند marchesa برندی معروف در زمینه مد و لباس زنانه می باشد و توسط جورجینا چپمن و کرن کریگ راه اندازی شده است . این برند تجاری بیشتر در زمینه طراحی لباس عروس و مجلسی فعالیت می کند و سبک ها و مدل های مختلفی دارد. زک پوزن طراح جوان آمریکایی است که با خلاقیت و الهام از لباس های معمولی مجموعه لباس های عروس طراحی کرده است و به محبوبیت بزرگی در جهان دست یافته است.
پس بهتر است در ابتدای کار یک اسم مناسب برای برند خود انتخاب کنید تا در آینده به مشکل برنخورید. شما میتوانید برای برندینگ و معرفی کسب و کار خود از کارشناسان استودیو سیانو کمک بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا اسم برند خود را انتخاب کنید.
- البته این نمونه اسم گذاری هم پیشنهاد نمیشود مگر در شرایط خاص.
- این برند دانشجویان دختر و پسر دانشگاه را هدف قرار میدهد، اگرچه بزرگسالان مسنتر و نوجوانان نیز لباس های این برند را می پوشند.
- در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر بهدرستی انتخاب شود میتواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند.
- برای مثال فرض کنید اسمی انتخاب کردهاید که هم عجیب و غریب است و هم به چند نوع مختلف نوشته میشود.
- بسیاری که عاشق یک برند هستند نه به خاطر معنی فنی ، ساختار، یا معیارهای زبانشناختی آن است.
- این برند در بیش از ۷۰۰ مغازه در سراسر دنیا و نیز در فروشگاههای زنجیرهای Bone & Bone فروخته میشود.
این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم اکنون مالک شبکه ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو استور نیز می باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه های شرکت گس در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد. گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد. فندی نیز مانند برند آرمانی در ایتالیا پایه گذاری شده است. خانواده فندی کارش را با یک فروشگاه پوست و چرم شروع کرد.
مجموعه کامل ضرب المثل های فارسی با معنی بر اساس الفبا
برای مثال در سال ۲۰۱۰ میلادی تعدادی از پژوهشگران دانشگاه آلبرتای کانادا در پژوهشهای خود دریافتند که مخاطبان و مشتریان به نامهایی که از ساختار تکرار شونده استفاده میکنند رغبت بیشتری دارند. اسمهایی ثبت شرکت در تهران مانند کوکا ـ کولا، کیت ـ کت از این دسته نامها هستند. سعی کنید لیستی از همهی اسمهایی که به ذهنتان میرسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن را یادداشت کنید.
قدم دیگری که باید قبل از شروع طوفان مغزی یا قرار دادن قلم روی کاغذ بردارید، این است که منظره رقابتی را برای برند خود ترسیم کنید. برای این منظور، لیست کاملی از همه رقبا در اسم برند خود تهیه کنید. همانطور که نامها را جمع میکنید، آنها را به شش دستهای که در بالا ذکر شد تقسیم کنید. در مقابل افرادی هم براین باورند که اسامی غیرمعمول بیشتر در خاطره میماند و اسامی رایج خیلی راحتتر فراموش میشوند.
انتخاب اسم برند مناسب کاری مهم و چالش برانگیز است و ما تلاش کردیم در این مطلب این کار را برای شما آسانتر کنیم. ما در استودیو سیانو سعی میکنیم با آموزش مطالب مختلف در زمینه مراحل مختلف شروع و توسعه یک کسب و کار به شما کمک کنیم. سفارش تولید محتوا، طراحی سایت و سوشال مدیا به استودیو سیانو نیز کمک میکند مخاطب به بهترین شکل با برند شما آشنا شود.. کار با استودیو سیانو تجربهای شیرین و متفاوت خواهد بود.
راه های برند سازی اسم پیج در اینستاگرام
اما این محدودیت فعالیت، در قسمت استوری برای شما کم میباشد و میتوانید three الی 5 استوری در روز منتشر کنید و البته حتما برای استوری های خود نیز از قالب های مشخصی استفاده کنید. استفاده از قابلیت بیزینس پروفایل اینستاگرام که باعث اضافه شدن دکمه های تماس بیشتری در صفحه پروفایل خواهد شد. خدمات را به درستی و به موقع ارائه بدهید و اعتماد سازی را در اولویت قرار دهید. Think coffee – یکی از اسم کافیشاپهای خیابانهای نیویورک مخصوص قشر تحصیلکرده است.
اسم جالب و جذاب برای کافی شاپ
از یه سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده کنید که باید کار با اون رو یاد بگیرید. بدین به یه شخص یا شرکت تا اون رو بصورت اختصاصی براتون کدنویسی کنه که هزینه و زمان زیادی میبره. توصیه میکنیم برای استفاده از آن، هربار یک یا دو کلمه از لیستی که در مرحله قبل آماده کردهاید، را در کادر وارد کنید. دامنه اینترنتی و اکانتهای شبکههای اجتماعی برای این نام اشغال نشده باشد.
در این مقاله قصد داریم، به جامعترین شکل ممکن، شما را در انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی یا وبسایتتان راهنمایی کنیم. در ادامه نکات مهمی را در مورد این فرآیند به شما آموزش داده و چند ابزار رایگان و پرکاربرد را معرفی میکنیم. در پایان این مقاله با انتخاب یک اسم مناسب، میتوانید به سراغ مرحله بعد از راه اندازی فروشگاهتان بروید. اگر به دنبال یک اسم زیبا و مناسب برای مغازهتان هستید، پیشنهاد میکنم مقاله «انتخاب اسم مناسب برای مغازه» را مطالعه کنید.
در انتخاب نام برای علامت تجاری و برند باید نهایت دقت را انجام داد تا نمایانگر ویژگی های آن محصول یا خدمات باشد. به همین منظور اسم شرکت الزامی است و مبادرات اولیه محسوب می شود. آلیس + اولیویا یک شرکت طراحی لباس معاصر در شهر نیویورک با طراح Stacey Bendetا ست. این برند جهانی در سال ۲۰۰۲ در Barneys راهاندازی شد و اکنون در بیش از پنجاه کشور به فروش میرسد. این برند دانشجویان دختر و پسر دانشگاه را هدف قرار میدهد، اگرچه بزرگسالان مسنتر و نوجوانان نیز لباس های این برند را می پوشند.
سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطبتان تبلیغ کنید. در این مرحله شما باید هدف برند و مأموریت برند خود را مشخص کنید. هویت برندتان میتواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد. چشم انداز، ماموریت پیگیری ثبت تغییرات شرکت و ارزش شرکت شما همهی اهداف برند شما را مشخص میکند. تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگیهایی را باید داشته باشد. در ادامهی کار سعی میکنیم گام به گام مراحل ساخت یک نام مناسب شرکت را بررسی کنیم.
برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام ثبت برند تجاری شرکت را مشخص می نمایند. برای انتخاب اسم برند باید به عناصری توجه نمود که موجب ایجاد برند در کمترین زمان ممکن در ذهن مخاطب برندتان شود. مهم این است که این اسم معیارهای انتخاب اسم برند را رعایت نماید. در مورد پیامهایی که از دیگران در خصوص خدمات و محصولاتشان دریافت مینمایید، فکر کنید.