ثبت برند و راهنمای مراحل جدید ثبت برند و علائم تجاری در ایران 1400

ثبت برند و راهنمای مراحل جدید ثبت برند و علائم تجاری در ایران 1400

ثبتینو علاوه بر ارائه مشاوره رایگان به شما، انجام ثبت برند در ایران با سریع ترین زمان ممکن را برایتان مقدور خواهد ساخت. در این نوشتار می خواهیم شما را با برند، مراحل ثبت آن، شرایط ثبت و بسیاری اطلاعات مفید دیگر آشنا سازیم. بین علامت تجاری حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز آن تفاوت است. شما با ثبت برند مالک آن علامت می شوید و هیچ شخص یا شرکت دیگری حق ندارد بدون اجازه از علامت شما استفاده کند.

  • علاوه بر این اگر پیش از اقدام، از مشاوران ماهر کمک نگیرید مکن است مجبور شوید چندین بار برند خود را تغییر دهید.
  • برای ثبت بین المللی بک برند همان طور که گفته شد باید ابتدا برند مورد نظر خود را در کشورتان به ثبت برسانید سپس از طریق سیستم مادرید به ثبت بین المللی آن اقدام نمایید.
  • این وام ها می تواند گام مهمی در جهت گسترش سطح فعالیت های شرکت اعم از محصولات یا خدمات آن باشد.

سیستم توافق نامه مادرید از دو عهدنامه تشکیل شده است که در سطح جهانی مقبولیت دارد. برای درخواست ثبت علامت بین المللی متقاضی باید کلیه مدارک خود را به دفتر WIPO در ژنو ارسال کند. در صورتی که وکیل و نماینده رسمی شرکت، کار ثبت علامت تجاری را انجام می دهد، می بایست مدارک نماینده قانونی نیز تهیه و ارائه گردد.

در مثال بالا اگر بعد از شهرت خط تولید لباس ورزشی مورد نظر، اگر فردی تصمیم به ثبت کردن آن برند بگیرد، احتمال این وجود دارد که فردی که این لباس ها را در اصل طراحی کرده تمام حق خودش در ارتباط با کار خود را از دست بدهد. دلایلی متفاوتی می‌تواند منجر به رد برند تجاری و یا لوگوی درخواستی شود، ولی رایج‌ترین علت وجود برندهای مشابه و همچنین استفاده از اسامی معروف است. پس به طور کلی مدت زمان لازم برای ثبت برند نزدیک به ۴ ماه است.

مدارک لازم برای ثبت برند، لوگو و علائم تجاری در سال 1400

علاقمندان، می توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی استعلام یک برند، مقاله استعلام برند که لینک آن، در ادامه، ارائه شده است، را مطالعه نمایند. با سلام تماس بگیرید تا طی مراحل ثبت برند به شما مشاوره داده شود، ثبت برند و لوگو از همان طریق ثبت اظهارنامه علامت تجاری می باشد. موضوع دیگری که در رابطه با هزینه ثبت برند باید به آن توجه کنید این است که نوع شرکت هم تاثیر به سزایی بر روی هزینه ها دارد. این مدت زمان از مجموع زمان لازم برای بررسی تقاضا توسط کارشناسان، اقدام به تشکیل پرونده حضوری، انتظار برای چاپ روزنامه رسمی و مدت سی روزه اعتراض به ثبت برند، چاپ روزنامه رسمی ثانویه و مراجعه حضوری برای دریافت سند مالکیت برند ثبت شده ناشی می شود. مدارک ثبت برند در صورتی که به نام شخص حقیقی باشد با ثبت شرکت در تهران به نام اشخاص حقوقی و شرکت ها متفاوت است.

این نکته بیانگر آن است که با برند شدن یک شرکت سطح انتظارات نیز بالا می رود و مردم با خرید از یک برند انتظار کیفیت بالا، خطرپذیری کم و سپردن مسئولیت به تولید کننده است. پس از رفع این مشکل و اقدام دوباره پرونده شما به مرحله تائید می رسد و می توانید مراحل را آنگونه ادامه دهید. اگر پس از یک ماه هیچ اعتراضی وارد نشد به سرعت می توانید برای انتشار آگهی دوم اقدام کنید. هزینه حق الثبت که حداقل 120 هزار تومان برای یک طبقه می باشد که به ازای افزایش طبقات این هزینه هم افزایش می باید. با داشتن یک علامت تجاری خوب، تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان تبلیغات شما به مشتری تبدیل و بازدهی تبلیغات شما بیشتر می‌شود.

پاسخ اداره صرفاَ از طریق بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل مشاهده است و تمامی مکاتبات در خصوص اظهارنامه از طریق همین سامانه، بخش ثبت انواع درخواست (رفع نقص،پرداخت حق الثبت، تمدید، انتقال و …) امکان پذیر است. ثبت برند، مشوق شرکتهاست تا در حفظ و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند. ثبت برند، سبب ایجاد شهرت و وجهه میان محصولات،خدمات و شرکت شما می شود. هر برند یا علامت تجاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالا ها و خدمات و یا اجاره دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ ،صاحب اثر را محافظت می کند. مدارک ثبت برند نمایندگی قانونی، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید. با سلام جناب جلائی، سپاسگزاریم، خیر برای ثبت برند شرکت نیاز به مجوز نیست و اساسنامه شرکت کفایت می کند.

مدارک لازم برای ثبت برند

10 الی 15 روز کاری زمان خواهد برد تا روزنامه رسمی داخل سایت قابل پیگیری و بصورت کامل چاپ شده باشد. البته در هنگام ثبت برند تان باید تصمیم بگیرید و انتخاب نمایید که برندتان در چه طبقه ای می خواهید ثبت شود. 5 – در صورت عدم ثبت علامت در طبقات مورد درخواست، علامت می تواند یک کلمه و یا ترکیبی از کلمات و اعداد و سمبل، طرح ، رنگ ، شکل و … باشد.

برای اطلاع از جزئیات طبقه بندی های مختلف می توانید به منابع مربوطه مراجعه و یا با کارشناسان ما در موسسهثبت شرکتکاج تماس حاصل نمایید. اگر با ما همکاری می کنید دیگر نیازی نیست که خود اقدام به طی این مراحل کنید یا حضورا به مرکز مالکیت معنوی کشور بروید بلکه تمامی امور اداری، پرداخت هزینه های روزنامه رسمی، حق ثبت و تشکیل پرونده توسط موسسه کاج انجام می شود. ما در موسسه ثبت کاج، علاوه بر مشاوره قبل از اقدام به ثبت برند و لوگو، نکات لازم در مورد انتخاب برند یا طراحی لوگو و علامت تجاری را نیز یاد آور می شویم تا در کنار داشتن برندی خلاقانه و جذاب کسب و کار بی نظیری را رقم بزنید.

سلام، شما برای انجام کار باید مجوز داشته باشید، این مجوز پروانه کسب یا جواز تاسیس است، در صورتی که پروانه کسب داشته باشید، در منزل هم می تونید کار بسته بندی را انجام بدید. سوم اینکه علاوه بر ثبت برند، ثبت لوگو و علامت من هم انجام میشه و اگر انجام میشه مشخصاتی که لوگو برای ثبت داشه باشه رو لطفا برای من ایمیل کنید که آماده کنم برای قرارداد حضوری بیارم خدمتتون. مدت زمان اطمینان از ثبت برند حداقل 45 روز می باشد که شامل 15 روز بررسی اولیه برند در سامانه و 30 روز برای درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

گام دوم: ثبت برند

آرم انتخاب شده نباید با موازین اخلاقی و اجتماعی مخالفتی داشته باشد و از تمام نکاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم باید تبعیت کند. از استفاده کردن ثبت تغییرات نشانه های سلطنتی، سازمان های بین المللی و … نیز خودداری کنید. به عنوان مثال قرار دادن تصویر اتومبیل بر روی لبنیات گمراه کننده و بی ربط است.

رتبه بندی و رتبه بندی شرکت ثبت فوری رتبه بندی شرکت ، اخذ رتبه ، رتبه پیمانکار ، رتبه مشاور

در واقع شرکت، مالک و مالکین در بازار کار و تجارت با آن برند شناخته می شوند. نام و علامت تجاری است که برای به خاطر ماندن لوگو و اسم شرکت به محض دیدن و ثبت برند شنیدن آن محصول برند نامیده می شود . با سلام، در صورتی که در موضوع فعالیت شرکت تولید قطعات یدکی ذکر شده باشد کفایت میکند و نیاز به مجوز دیگری نیست.