آموزش گام به گام ثبت برند را اینجا بخوانید

آموزش گام به گام ثبت برند را اینجا بخوانید

همانطور که می‌دانید درصورتیکه یک برند توسط شخصی ثبت شده باشد امکان استفاده و ثبت مجدد آن توسط شخص دیگری امکان‌پذیر نیست. در این مرحله کارشناس به مدارک و درخواست شما رسیدگی می‌کند و آن را تایید یا رد می‌کند. در صورت تشابه زیاد علامت و برند دو موسسه به طوری که کالا و خدمات دو موسسه از هم قابل تمایز نباشند. بله، اما فراموش نکنید این کار مانند بسیاری از موارد اداری نیاز به دانش و تخصص خود دارد، در صورتی که دانش کافی نداشته باشید ممکن است دچار ضرر مالی و زمانی شوید. اصالت به این معنی است که اختصاصی باشد و علامت استعمال شده از طرف دیگری در کالای مشابه نباشد. پس از تکمیل مراحل قبل، پرونده‌ی شما جهت ثبت برند به اداره‌ی مربوطه ارسال می‌گردد.

در هنگام صحبت از سرچ اینترنتی ذکر این نکته لازم است که یکی دیگر از ویژگی های لازم و اساسی در نام تجاری، اینترنت پذیر بودن آن است. توجه داشته باشید ثبت برندهای معروف که به اسامی مشهوره شهرت یافته اند خلاف قوانین بین المللی می باشد و غیر قابل ثبت نیز هستند. به صورت تخصصی اقدام به استعلام برند شما می نمایند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. وجود یک برند به شما اجازه می دهد تا وام هایی برای گسترش کار خود بگیرید و موسسه های مالی برای کمک به شما شرایط آسان تری را قرار دهند. مدارک ابرازی توسط مسئول اداره مورد بررسی اولیه قرار گرفته و جهت پرداخت حق الثبت اظهار نامه ، متقاضی به حسابداری اداره هدایت می شود و کارشناس تعیین می گردد. هزینه مربوط در هر طبقه اضافی برای یک شخص حقیقی، ۲۰۰۰ تومان و برای یک شخص حقوقی ۴۰۰۰ تومان می باشد.

آنها شرکت شما را شرکتی با قدمت طولانی ، با برنامه و هدفمند و طبق اصول قانونی خواهند دانست . برای موضوع ثبت برندو اینکه چه معیارها و پارامترهایی را باید در نظر داشته باشید و از طراح خود بخواهید در همین مقاله به خوبی توضیح خواهیم داد . در صورتیکه در قسمت ورود مدارک نیاز دارید مورد دیگری را هم بارگذاری کنید باید در قسمت ضمائم اختیاری این مدارک بارگذاری شود. اگر نام انتخابی کپی باشد و یا به شدت مشابه نمونه دیگری باشد ثبت نمی شود. استفاده از واژه های توصیف کننده در طراحی برند و لوگو قابل ثبت نیست. اگر علائم و نشانه های به کار رفته در طراحی برند و لوگو گمراه کننده باشد.

شاید برخی از سایت ها اعلام نمایند که می توانید این کار را توسط آن سایت انجام دهید ولی این کار عملا شدنی نیست . زیرا اغلب این سایت ها به روز رسانی نشده اند و مجوز لازم را ندارند. بهتر راه برای استعلام مراجعه به مجموعه های ثبتی و دریافت استعلام از این مراکز می باشد تا استعلام معتبری دریافت نمایید .

  • به طور مثال برند دی جی کالا یک برند بسیار موفق و معتبری در دنیا می باشد؛ این نام متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه می باشد.
  • بنابراین در مجموع مدت زمان مورد نیاز برای ثبت علامت تجاری و دریافت سند مربوط به آن به هیچ عنوان کمتر از حدوداً ۵۰ روز نخواهد بود.
  • اسلحه گرم مهمات و انواع پرتابه ( از قبیل موشكخمپاره و غیره) مواد منفجره مواد وسایل آتش بازی .
  • بعد از انتشار آگهی ثبت برند ممکن است شخص ذینفعی اعتراضی داشته باشد.

همچنین مانع از کپی برداری و سوء استفاده دیگران از محصولات و خدمات مالک می شود. ثبت علامت بدون شک راه منطقی برای حفظ اعتبار هر کسب و کاری می باشد. با بهره گیری از خدمات ثبت برند ما، برند مورد نظر خود را با خاطری آسوده ثبت و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. علاوه بر آن کارشناسان وکلای متخصص ما با مشاوره رایگان شما را از مسائل حقوقی قبل و بعد از انجام فرآیند آگاه می سازند.

هزینه ثبت برند چقدر است؟

با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. اولا باید فرم درخواستثبت برند و علائم تجاریدر وب سایت تکمیل گردد. تصویر علامت تجاری باید شامل تصویر مشخصی از آرم باشد، یعنی آرم مورد نظر به وضوح قابل شناسایی و در زمان طراحی رنگ، و طرح ۳ بعدی آن درج شود.

به عنوان مثال برند پاک وش علامت های تجاری زیادی در زمینه های شوینده خانگی دارد. پس از ثبت برند یا علامت تجاری طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص یا شرکت حق انحصاری پیدا میکند. تهران به عنوان شهر مرکزی ایران پذیرای افراد زیادی از اقشار متنوع کشور است که به معنی وجود مشتری های بالقوه هستند و در صورت شناخت و تایید محصول برند شما می توانند نقش زیادی در تبلیغ و بازاریابی محصول شما داشته باشند. اگر تایید شود، باید اطلاعیه دیگری را به چاپ برسانید و بعد از آن مراحل ثبت کردن نام تجاری را کامل کرده اید. البته این چند گام ساده چندین ماه زمان نیاز دارد و متقاضی باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد.

حفاظت قانونی از نام تجاری از گام های اصلی برای ایجاد یک برند قدرتمند است. در دنیای پر رقابت فعلی که روز به روز محصولات مختلفی ارائه می شود،شرکت هایی که دارای علائم و اسامی تجاری ثبت شده می باشند از امتیاز مصرف کننده ی مطلوب برخوردارند و عملاَ در مقابل خط مشی های رقبا بیمه شده اند. سلام بله امکان استفاده از نام / کلمه یا نشان غیر فارسی وجود دارد و منوط به ارائه کارت بازرکانی است. در صورت ترکیبی بودن چنانچه اندازه کلمه / علائم غیر فارسی از مجموع ۱/۳ ابعاد کل علامت کمتر باشد میتوان بدون کارت بازرگانی اقدام ثبت چنین علامتی نمود. چگونه ایده خود را ثبت کنیم؟ مدارک، مراحل و هزینه آنچگونه ایده خود را ثبت کنیم؟ چه مدارک و شرایطی مورد نیاز است؟ برای ثبت ایده چه مراحلی باید طی شود؟ ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد. ثبت شرکت تهران ثبت با تجربه بسیار در زمینه ثبت برند در ایران، بهترین خدمات ثبتی را در این زمینه ارائه می کند.

امکان ثبت همزمان اسم و شکل برای ثبت علامت تجاری وجود دارد؟

به علاوه برند شما زمانی اهمیت بیشتری می‌یابد که قصد دارید در حوزه تجارت از رقبای خود متمایز گردید. برای ثبت برند بهتر است از تجارب کارشناسانی که در این حوزه فعالیت دارند بهره‌مند شوید تا هرچه سریعتر پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری بپیمایید. بدین معنی که مثلا برند سامسونگ می تواند علاوه بر طبقه لوازم خانگی و تلویزیون در طبقه بیمه (طبقه ۳۶) و تبلیغات (طبقه ۳۵) نیز تقاضای ثبت برند خود را بدهد و بلامانع است.

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

خوشبختانه برند ثبت شده در این پروسه، اعتبار ۱۰ ساله دارد و ۶ ماه پیش از اتمام اعتبار، باید برای تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهید. خوشبختانه در حال حاضر سایت استعلام برند در اختیار عموم قرار دارد و در هر زمان و به‌راحتی می‌توانید ثبت شرکت اسم مورد نظر خود را در آن جست‌وجو کرده و نسبت به اسامی مشابه به نام منتخب خود، اطلاعات کافی کسب کنید. با انجام این کار، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و در صورت خاص‌بودن نام انتخابی خود، به‌راحتی مراحل دیگر را آغاز خواهید کرد.